Dissabte, 16 De Gener De 2021

C. Dominics, 12 Palau Llobera - SOLSONA, Consell Comarcal del Solsonès -
Telèfon: 973 48 20 03 Fax: 973 48 25 14

11/12/2020

El Consell culmina la millora de diversos camins amb una inversió de 300.000 euros

Foto

L’import de les obres ha estat finançat pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya

El Consell del Solsonès ha finalitzat lexecució de diverses actuacions per a la millora i el manteniment del ferm de diferents camins veïnals de la comarca del Solsonès, amb un import que ha superat els tres-cents mil euros.

Aquesta actuació sha desenvolupat en camins que donen accés a masies i nuclis de població que, tot i ser de titularitat municipal, el Consell Comarcal del Solsonès nassumeix el compromís de fer les actuacions darranjament necessàries.

Arranjament de camins en quatre municipis de la comarca

Les obres han tingut lloc en quatre municipis de la comarca. Les actuacions han consistit en obres i treballs de formigonat al camí de la Pedra, (la Coma i la Pedra), i obres de reparació de flonjalls o paviments en mal estat, i destesa i compactació de paviment de mescla bituminosa contínua en calent a la carretera de Prades, (La Molsosa), al camí de Vilafranca i de cal Veí (Clariana de Cardener) i al camí daccés a Clarà i camí de Marmí, (Castellar de la Ribera). La longitud total de les actuacions supera els cinc quilòmetres.

El pressupost total del projecte ascendeix a una quantitat de 301.337,00 euros i ha estat finançada pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.